Monday, April 7, 2014

Kırış Kırış

Kocaman gülen insanlar severim ben.

Gülerken kırış kırış olanları.

Ya da gülmekten kırışanları...


Ağzı ile gülenleri değil ama.

Gülerken kalbini ekleyenleri, gözlerinin içini ekleyenleri...

Hatta bazen gamzelerini.





Sinsice gülümseyişleri sevmem.

Zafer gülümsemelerini sevmem.

Hatta bazı insanlar vardır ki; gülümsemeleri suratlarında sırıtır,onları hiç sevmem.


Mahcubiyet dolu gülümsemeleri severim.Karşımdakini rahat hissettirmek için gülümsemeyi severim.

Seni gördüğüme sevindim gülümsemeleri güzeldir.

Selam verirken hafifçe gülümsemek güzeldir.

En bonkör olduğum şey: Gülümsemek!
















Gülünce kırış kırış olan insanoğluna bir örnek :)
Gülümsememin ardına tüm duygularımı gizleyebilirim.

Ağlamama kahkahalar katabilirim, deli bu diyenlere aldırmadan.


Peygamber Efendimiz (s.a.v) Hadis-i Şerifinde; ''Mümin kardeşine tebessüm etmen sadakadır'' tirmizi buyurmuş, daha ne olsun!

En ucuz sevaplardan biri!

Bu Hadis-i Şerifi düşünerek, sevabını bekleyerek bolca dağıtmalı, hoyratça harcamalı!










Birine gülümsemiştim, geçmiş zamanda bir gün.

Yanımdaki arkadaşım, pıçaklamam, olmadı yani en kötü ihtimal görmezden gelmem gereken birine gülümsediğime çok şaşırmıştı.

İşte ona da size anlattıklarımdan bahsettim ve dedim ki;

''Ne yapalım, sadakam olsun''


Not:Siz nasıl gülüyorsunuz?

No comments:

Post a Comment