Saturday, April 19, 2014

Kore Dizileri Replikleri ( karışık )



Biraz oradan, biraz buradan koyarak ortaya karışık söylenen kebaplar misal, yayınlamayı unuttuğum replikleri paylaşacağım.


Daha önce burada benzer bir patpuri yapmış, devam etmem konusunda teşvikinizi almıştım.

Bundan aldığım güvenle sadete hızlıca varıyorum.


Lie to me dizisinden bu şahane repliği nasıl atlamışım.

Hatırladınız mı bu sahneyi?












Biliyorsunuz, Lee dong Wook ile Lee Da Hae Hotel King dizisinde yeniden başrolü paylaşıyorlar.







Baby and me filminden almıştım bu repliği.









Eniştelerinizden sadece biri olan Seo in Guk'un son mini dizisini izlemediniz mi?

Ne ayıp :)















Seo'cuğum durum bizim gezegende de farklı değil :)


Bu son replikleri de paylaştıktan sonra The Greatest Love dizisinin postunu yapmış kadar oldum sanırım.




















En son yayınladığım dizi You Came From Stars  dizisinden unuttuklarım olmuş.

Replik çok olunca, bazen böyle arada unuttuklarım oluyor.

Tabi repliğin çok olması da o dizinin güzelliği ile orantılı.






Repliklerin sahibi kızımız.Uzaylı aşkı gizlice onu dinlerken.
























Benimde yok üzülme :P




NOT!

Blog'umda yazdığım tüm dizi ve filmleri alfabetik olarak sıraladım.

Buradan hepsine ulaşabilirsiniz.


Aktif olduğum diğer sosyal medya hesaplarım;


Facebook,


Twitter


İnstagram 


No comments:

Post a Comment