Friday, January 17, 2014

civili lif örnekleri

Merhaba sevgili web sitesi takipçilerimiz. Bugunku yazimiz civili lif örnekleri.

Merhabalar efendim nasılsınız?Ben çok mutluyum artık havalar iyiden iyiye ısındı seviyorum ben bahar ayını, bahar çocuğuyumda ondan sanırım:)) Heleki İzmir;de bahar ayı, daha bir güzel geçiyor ,yazın az bunalıyoruz ama:))

Şimdi gezmenin, pikniğin zamanı hafta sonu inş pikniğe gidicez börtü böcek ,yemyeşil çimenler görmek istiyorum artık:))Tamda bahar demişken bendeki bahar mevsiminden renk renk cıvıl cıvıl liflerle  postumu yayınlıyayım az laf çok iş:))ama öyle değilmi...

Selamlar Sevgiler Esen kalın efendim...

 


civili lif ornekleri 1



civili lif ornekleri 2



civili lif ornekleri 3



civili lif ornekleri 4



civili lif ornekleri 5














civili lif ornekleri 6



civili lif ornekleri 7






  bu lifinde inş açıklamasını sizlerle paylaşıcam


                                           


civili lif ornekleri 8





civili lif ornekleri 9




                                       bunuda sıraya aldım:))




civili lif ornekleri 10



civili lif ornekleri 11



civili lif ornekleri 12





civili lif ornekleri 13



civili lif ornekleri 14





civili lif ornekleri 15










civili lif ornekleri 16










civili lif ornekleri 17






civili lif ornekleri 18



civili lif ornekleri 19




Ilginizi Cekebilecek enterasan yazilar : çivili kasnakta lif nasıl yapılır türkçe

No comments:

Post a Comment